11:26

igår vid halv 3 tiden åkte jag & Verre hem till mej.
vi låg och kollade på film efter film.
sen vid halv 7 skjussade jag henne till en kompis.
när jag kom hem igen började jag städa hela lägenheten. :)
det vart så fin fint, skönt och få det gjort också!
vid 9 gick jag och mötte fredrik vid tåget.
jag hade lagt massa lappar han skulle följa,
och tillslut kom han fram till den stora överraskningen.
ett x-box 360 som jag köpte till oss och till våran nya tv! :)
han vart super glad, och jag lika så.
vi började koppla in allt och började spela.
båda va som barn på julafton, vem som ska öppna förpackningen osv. ;)
idag vaknade jag halv 10 av att fredrik låg på mej så jag höll på att dö.
men det är väl så det ska va, jag har väl glömt bort hur jobbig han är! ;)
nu ska jag ta fram frukost sen blir det en sväng till willys och en affär till!




mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0