11:31

Idag satte jag kl på 10. så jag va vaken när dom kommer!
försökte plugga matte, men det gick inge bra. va för trött!
men nu har jag ätit frukost och ska snart sätta igång. :)
han som ska komma med tv;n ringde nyss, han va här om 40 min.
den väger 40 kilo så han behövde lite hjälp. ;P tur att fredrik är stark! ;)

igår när jag åkte och hämtade fredrik vid gymmet så åkte vi och handlade.
vi handlade massa olika frukter som vi skulle göra smoothie av.
men jag ångrade mej senare när jag såg vilken smörja det blev ;P














det ser förjävligt ut, men det va ganska gott!
tur att fredrik gillade det! :)

nu ska jag sätta igång med matten igen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0