16:24

Nu är jag hemma igen. Först öb, willys och sist ica. Snacka om att jag är trött! varför kan inte 1 affär ha allt det jag vill ha? jobbigt och åka runt för att man ska inhandla allt. jag skulle bara handla inför kvällen, men det är skönt och ha allt inhandlat inför veckan. Så det vart att storhandla. Men det är inte så lätt när man är ensam. Men det gick bra, som det har gjort flera gånger tidigare. Fredrik är i baggetorp och jobbar. Duktig han är! synd bara att vi går om varandra. Just nu vill jag bara att han ska komma hem, så jag får tacos i magen! Jooo visst, för att träffa honom också. Men jag är sjukt hungrig just nu! Han skulle ta med sig skruvdragaren hem så vi kan sätta upp våran rullgardin. Då kommer det bli svart i rummet och det betyder sova längre! Nu ska jag ringa min sambo och fråga när han kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0