20:11

Nu har jag fixat det mesta här hemma, Har fått gjort allt själv. Fredrik köpte ett spel på ulla som han har viljat köpa länge, och det har gjort att han har spelat i 5 timmar. Men jag gillar att hålla på och greja så det gör inte så mycket. :) när jag skulle sätta upp gardinerna i sovrummet blev det till att jag möblerade om. det vart skit fint! :) vi har inte haft några gardiner i sovrummet tidigare, så vilken skillnad det blev! jag gillart skarpt. Jag tog en pause med att ställa allt till rätta förut. Då satte jag mej och kollade på en film och fixade mina naglar. Det behövdes verkligen! så nu är dom fina igen! :) Imorgon är det skola för min del, jag vill inte! nu vill jag ta studenten. Jag vet att jag kommer sakna att gå i skolan sen när jag har tagit studenten. Men det skit jag i. Jag skulle göra vad som helst för att få den 12 juni nu! Nu ska jag fixa det sista sen blir det sängen med min nya film! :)
tack & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0