21:43

Nu är Fredrik äntligen hemma! Vi har det mysigt här hemma med tända ljus och umgås för fullt. :) Vi har lagat mat tillsammans. Efter maten blev det kortspel och sen vid halv 9 blev det, en annan del av köping. Nu äter vi popcorn och spelar x-box. Just nu luktar hela lägenheten bränt. Jag råka ha popcornen inne för länge, så dom vart brända och det hade förpackning också blivit. Så jag fick göra nya! :) Nu ska vi spela en stund, sen förflyttar vi oss mot sängen där det blir kortspel. Sist spelade vi om vem som skulle göra frukost på sängen åt den andra. Jag vann och fick nybakt bröd på sängen! :) Undra vad vi spelar om ikväll? vem som ska släcka? vem ska få sova på bästa platsen i sängen? Vem som ska springa runt i lägenheten och säga " jag har en bajskorv i rumpan!"?


Denna kväll stog det lassange på meny! mums


mys


till slut lyckades jag!

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0