fredag

nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
har nyss möblerat om här hemma, det vart riktigt fint! :)
nu är det bara tv;n som saknas. den kommer om 6 dagar!
idag tog jag ner julgranen också. den kommer upp nästa år igen.
lika snygg som det här året. ;) jag gillar den skarpt!
imorgon ska jag åka till vingåker vid 1 tiden.
jag, mamma, lasse och verre ska gå en promenad och grilla korv.
det ska bli mysigt! :) länge sen jag träffade min näst äldsta syster.
sen ska jag sova kvar där, då kommer det bli spel efter spel.
sen ska jag ta med mej min tvätt, mamma är snäll!
jag ska få tvätta all tvätt, så jag slipper det på måndag! :)

här kommer bilder på hur det blev med soffan!





Gården var bra!
nu kommer lite bilder.





































tack för igår alla! :)

nu är emelie här och vi sitter med varsin dator och kollar på tv.
senare kommer lina pina päron pung! :)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Daniallina

Great site keep up the good work

2011-06-08 @ 14:00:17
URL: http://daniallina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0