långt inlägg!

Goddag!

I tisdags kväll fixade jag med gardinerna i sovrummet, här kommer några bilder! :)

innan


efter

vilken skillnad det blev! Vi har inte haft några gardiner innan alls. Och vi har bott här i 1 år och 4 månader. Varför har vi inte haft några innan? ;S


ljuslyktor vi köpte på ulla. Som vi ställde på golvet i sovrummet. :)


I torsdags kväll så rakade jag och Fredrik varandra. Här kommer några bilder!

innan






efter

Vad tycker ni? :)


Igår gick jag och Fredrik på bio!

det var en bra film!

Efter filmen så åkte vi och handlade massa gott på ica! :)


till kvällsmat blev det potatisgratäng med fläskfilé! mums


mys

Senare på kvällen blev det massa gott!

vindruvor, honungsmelon och ananas!


Blåbär och hallon smoothie!


ost och kex!


och självklart multi! min drog

Idag vaknade jag kl 12 och jag har kollat på pelle svanslös och fixat naglarna tills nu!


Jag ligger i sängen och kollar på filmen. Fredrik kommer in i sovrummet och sätter sig på sängen och säger; "det här kollade man på när man var 8 år!" Jag kollar på honom och säger; " Jaha, men det är skit bra!". Fredrik lägger sig ner i sängen under ett täcke och kollar på filmen. Jag bara tittar på honom. Tillslut säger han; "jag ska bara kolla vad som händer med Måns." och skrattar! det var nog inte så dåligt igalla fall! ;P


min nagel

Kl 4 ska vi tvätta sen kommer mamma hit en stund. :) Det är nog bäst att jag kryper ner under täcket ett tag till och kollar på pelle svanslös! ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

vad har du köpt den någonstanns? Har letat efter såna ord där det står "LOVE" ^

2010-01-19 @ 19:30:08
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Emma Nygren

Var har du köpt ordet "LOVE" någonstanns? Har letat efter det ^

2010-01-19 @ 19:32:38
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0