Goddagens!

Igår va det fredag, och det stog fest på mitt schema. Först gjorde jag och matilda oss iordningen sen gick vi och åt. Sen tog vi bussen till valla. Där vi va hos Sofia med några tjejer från klassen. Senare på kvällen kom 4 grabbar och senare kom det bil efter bil och hämtade oss. Sen vart det krogen hela natten lång!

Idag är det lördag och jag gick upp halv 8. För jag skulle jobba halv 9 till 14. Jag va inte jätte pigg när jag vaknade, men det blev jag på jobbet kan jag säga! En brukare fyllde år, så det blev tårta! fick sluta halv 2, dom är så snäll mot mej! :) Senare ska jag åka och handla mat, ikväll blir det tacos. Fan så gott! Nu ska jag diska! :)

Här kommer bilder från igår;

åt paj på sultans!




självutlösare, det är bra grejer det!




















































den här bilden får avsluta kvällen.

tack alla för en toppen kväll!
3cd är bäst, bästa klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0