Godmorgon!

vilken natt det har varit, jag hatar såndana här nätter!
inatt somnade jag kl 12 och sen vaknade kl halv 4 av att jag kliade sönder min kropp! jag vet inte vem det är mest synd om, min kropp eller fredrik som får hålla fast i mina händer när jag sover? så kl halv 4 va jag uppe oc duschade och tog tabletter, och det här är inte första gången den här veckan! fredrik är snäll och smörja in mig.  Och håller sig vaken tills jag har somnat om. det är guld värt, för jag blir galen ibland. man kan inte slappna av!
Vi får se om det kommer någon och hämtar datorn idag. annars ska jag ringa och skälla på dom när helgen är över! Nu ska jag äta frukost och sen plugga matte.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0