Godmorgon!

Igår somnade jag & fredrik kl 4, inte kul! Jag måste vända på dygnet, men när? Dagarna bara rusar förbi och jag har inte känt någon mening med att gå och lägga mig tidigt! Men på söndag då ska jag lägga mej vid 9. Eftersom jag ska upp vid 3 på natten och åka till ullared! Det ska bli så sjukt roligt, ingen av dom andra har varit där tidigare. Jag hoppas det bli bättre väglag tills dess. Annars är det bara och köra sakta, och det är inge mer med det! Matilda ska ringa mej vid 12. Då ska vi åka och hämta bilen vi ska åka med och jag ska provköra den. så det ska bli spännande! och sen ska vi hämta GPSen. Vi får se om vi kommer använda den så mycket. Jag vet redan vart vi ska åka. Men lite hjälp kanske jag behöver, vem vet! ;) Nu ska jag klä på mej så jag är klar när hon ringer. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0