söndag

Hejsan!
Kom nyss hem från Vingåker. Vart en impuls åk dit. Jag skjussade Fredrik till baggetorp och jag ville inte sitta hemma och tråka. Så jag åkte till min kära mor, som hade lika tråkigt. Jag fick bogsera hennes bil ner till en verkstad. Då har man gjort det också! det va svårt, men det gick kanon. :) Vi spelade uno och jag vann! ;D Fredrik och jag har varit på hyll jakt idag. Och vi fick tag på det vi ville också! jag fixade konsoler i Vingåker och fredrik fixade en hylla i baggetorp. Så imorgon ska jag måla konsolerna bara. Sen ska den upp på väggen! :) Ikväll blir det hemlagad pizza, så sjukt gott det ska bli! Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på tv och vänta på att Fredrik ska komma hem! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0