Söndag

förlåt att jag inte har skrivit på länge! men min dator är på lagning och fredrik va iväg och lanade inatt. Så det fanns ingen tillgänglig. :( men nu tänkte jag skulle skriva lite. Igår åkte jag & matilda och hämtade bilen, vi kommer åka fin bil. Varmt och gott kommer det va! :) efter det blev det bio, filmen var jätte bra. sen när vi kom hem blev det mat, tv och godis! :) imorse när vi vaknade så gick vi ut och gick i 1 timme, riktigt skönt! sen åkte vi och handlade mat som vi ska ha med oss på resan. Sen åkte jag och hämtade fredrik och hans dator och grejer. Mamma och lasse åkte nyss härifrån. Dom va och fikade och hämtade våran bil som mamma ska låna medans vi är borta. Snart ska jag packa, sen blir det sängen! vi åker kl 2 inatt! jippi, ullared! :) nu måste jag sätta fart.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0