15 juli 2010

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.
jag kan bara berätta att igår kväll när vi var på väg hem efter vi hade badat. Så fick vi sladd med bilen på en grusväg och körde rakt in i ett träd. Jag hade ont i nacken och ryggen, så vi åkte till akuten. Och satt där i 3 timmar. Dom röntgade min nacke och rygg. Men inte brutet, skönt! Därimot så är musklerna stäckta i nack och rygg partiet. Så nu äter jag smärtstillande. Har ingen aning hur länge jag ska äta det eller hur länge jag ska ha ont i nacken, ryggen och huvet. Men jag överlever! Blir hemma några dagar, eftersom jag har så ont i kroppen och i skulderbladet på höger sida. Så det gör ont när jag rör armen. Men jag får ta dagarna som dom kommer. Har bara sovit 3 timmar inatt. Kunde verkligen inte slappna av för smärtan i kroppen och alla bilder i huvet.




våran älskade bil,

Kanske inte kommer vara så aktiv på bloggen ett tag!
men ni märker väl när jag återvänder.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro P

Krya på dig gumman!

2010-07-15 @ 10:09:38
URL: http://skivarensdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men herregud! Hur är det med dig? Nu blev jag riktigt orolig:S

Puss och kram

2010-07-15 @ 16:49:09
Postat av: JENNY

MEN GUUUUUUD!!! Vad läskigt...

2010-07-21 @ 18:46:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0