Godmorgon!

Jag är vaken och klockan är lite över 6. Jag vaknade halv 6 en kvart innan klockan ringde, helt klar vaken! det känns skönt när man är pigg! Jag ska snart börja göra mig iordning, för en lång arbetsdag. Idag ska jag jobba 07-12 och sen ska jag skjussa Fredrik till Norrköping, och sen tillbaka och jobba igen 16-21! Egentligen skulle jag vilja gå hem och ta det lugnt dom 4 timmarna, men jag är snäll och ställer upp! Sova kan jag göra ikväll när jag kommer hem. Då kommer jag vara död!

Fredrik ligger nu och sover brevid mig och säger " jag lovar, jag ska inte ta din motorcykel!"
Han har pratat hela natten! Han säger så roliga saker. Han trodde jag var en hund igår! haha.

Nu ska jag fixa mig! ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0