Godmorgon!

Jag tänkte bara meddela att jag lever och att jag snart ska gå till jobbet! 7-12, det känns riktigt skönt med en sån tid alltså! :) Och sen ledig hela helgen, fyfan vad bra! Vi skulle egentligen åka till sälen idag, men vi skippar det och åker dit någon annan gång under sommaren. Då vi kan stanna där lite längre, bara bilresan tar 5-6 timmar. Så imorgon bär det av mot landet till pappa & pernilla, till bankeböte, till havet! Så jävla härligt. Och specielt när det ska bli 30 grader på lördag! Nu ska jag göra mig iordning, sen måste jag kila!

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra fredag! :)

2010-07-09 @ 06:57:41
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gu, va härligt det låter! Önskar jag också kunde komma till landet bara över helgen! Ha det så kul, hälsa pappa och alla andra.

Puss

2010-07-09 @ 10:09:52
Postat av: Mariuskathrine

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 08:36:42
URL: http://mariuskathrine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0