tack och godnatt!

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och kolla på Rederiet och sedan sova. Inatt blir det soffan för mig. Det är svalt och skönt här. Och desutom kan jag kolla på film tills jag somnar. Jag har haft 2 fyllon hemma hos mig som har ringt och ringt hela tiden från kl 9. "När slutar du?" det var frågan jag fick i varje samtal. Hur dåligt minne kan man ha egentligen? När dom ringde mig sista gången, så var jag påväg hem. Dom ville ha skjuss till värmbol. När jag kom hem var det ett jäkla velande fram och tillbaka vart dom skulle på fest. Efter 25 minuters väntan på svar om jag skulle skjussa eller ej. Så drog dom på fest här omkring. Kan ni gissa vilka det är? Fredrik & Anton såklart. Nu ska jag sova eller igalla fall kolla på Rederiet. Imorgon blir det att jobba 07-17! jippi.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0