lördag

Vad ska jag skriva? Jag kommer sova gott inatt, det är en sak som är säker! igår va det midsommar, vilken kanon kväll. Jätte kul! vid halv 4 på morgonen gick jag, emelie och anna hem mot norr från värmbol. 3 fulla tjejer som var took hungriga. Det tog 45 minuter, sen var jag hemma i lägenheten. Mötes av en sovande pojkvän i soffan och 2 av hans vänner sitter upp och spelar x-box. Anton frågar vart jag har varit och varför jag kom hem så sent. Han hade varit så orolig. Är det han eller fredrik som är min pojkvän? ;) efter mycket snack med grabbarna så gick jag tillslut och la mig. 04:42 stog klockan på sista gången innan jag somnade. Vaknade till och från. Och gick i sömnen på toa! Jätte bra att jag måste göra det just nu när fredriks 2 kompisar är här. vaknade kl halv 10 och kunde inte somna om. La mig och kollade på tre kronor. Sen fixade jag mig inför att jobba. Jag var riktigt taggad för att jobba, även fast jag bara hade sovit 5 timmar. 12-21 jobbade jag idag, och jävlar vad dagen gick fort. Nu ligger jag i sängen och kollar på tre kronor och äter vatten melon. fan vad gott det är! ska snart sova, ska upp 6 imorgon bitti. Jobba 7-14 imorgon, sen ska jag och fredrik steka! :) nu har jag skrivit "lite". Jag hoppas ni nöjer er för tillfället. ^^

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Noamariann

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-02-11 @ 07:14:21
URL: http://noamariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0