Onsdag

Det händer så mycket just nu. Igår var vi hos Johanna i klassen och hade klassfest. Det var riktigt trevligt! Vid 3 så åkte jag, Matilda och Nathalie hem. Det var riktigt skönt och få sova i sin egen säng! Vid halv 4 somnade jag och Matilda. Sedan ringde klockan 7 imorse. Då var man fortfarande full. Och man tog en återställare. Och det gick ganska så bra. Jag hatade mej själv där ett tag! I skolan hade vi filmfestivalen. Och kollade på filmerna vi gjorde, och jag fick diplom! :) Nu sitter jag och äter lite mat, försöker glömma bort att jag är bakis. Snart ska jag hoppa in i duschen, sen kl 6 är det lärarmiddag och sedan Harry´s!


mitt mästerverk inatt!


(Pappa, jag vet att du kommer läsa det här. Du vet redan att jag är lite annorlunda. ;) Så du kan ju bara tänka dig hur jag är i filmen. Du ska få se den när du kommer hit!)

jag är ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0