student presenter.


Jag 1 år gammal! :)


massor av blommor fick jag! :)


armband + 500kr av mamma & lasse.


Bakmaskin av pappa, pernilla, emelie, rebecka & farmor! :) Nu blir det att baka!


champagneglas av susanne & mats. Fredrik fick ett likadant, fast hans namn på! ;)




ljuslyktor + hjärta av jenny & micke!




karaff + skål + 500kr av mormor.


ljusstakar av syster.


alkohol av bror och hans tjej.


armband + 500kr av svärfar & hans tjej.


halsband av svärmor.


500 kr av fredriks farmor & farfar. Och sedan lite andra pengar jag fått.


Fredrik & jag var tvugna att inviga dom nya glasen. champanj innan kvällen började!

jag är riktigt nöjd över min student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0