En riktigt bra Måndag!

Idag har det varit en bra dag! Jag har umgåts med Lina & Matilda hela eftermiddagen. Vi käkade på stan, gick i affärer och sedan tog en fika. Hur mysigt som helst! Vid halv 4 var jag hemma och la mig i soffan och väntade på min bästa! Han och jag har lagat mat tillsammans. Ris, fläskfilé och kantarellsås, hur gott som helst! Sedan har vi legat i soffan och sett en film. Myst hela kvällen bara han & jag, helt underbart kväll! Nu ligger jag i sängen och känner mig nöjd. Disken är diskad. Lägenheten ser fin ut. Och jag har borstat tänderna och väntar på att Fredrik ska komma så vi kan spela kort. Det är något vi gör nästan varje kväll när vi går och lägger oss tillsammans. Puss och Godnatt!



Jag är så kär i honom, han är verkligen bäst!
han gör mig lycklig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0