Jag älskar choklad.

Nu ligger jag i soffan tillsammans med Fredrik. Vi har nyss sett klart en film som var 3 timmar lång. Den var sjukt bra. Men nu var vi tvungna att ta en paus inför nästa film. Det är en skräck! Hoppas det är en bra skräck. Fredrik är den som sitter med kudden framför ansiktet och frågar vad som händer under hela filmen. Är han man eller mus?


Jag & Fredrik provade den här ikväll. Jag älskar ju choklad. Och jag älskar den här också! Fredrik gillade den inte. Så jag får hela för mig själv. Jag har ätit en rad, sen känner man sig mätt på chokladen. Den är så jävla söt! Det är bra, då räcker den längre.

Nu ska vi ta och lägga oss i sängen och fortsätta kvällen. Ha en bra fredag alla!

Kommentarer
Postat av: isa

haha! jag känner igen mig själv i Fredrik där, sitter alltid med kudden framme vid läskiga filmer :D

2010-11-09 @ 21:41:07
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! Men det är ju jag som ska sitta med kudden i ansiktet och han bara titta på filmen och säga vad som händer. Det är omvända roller! ;)

2010-11-09 @ 21:50:00
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0