jag har världens bästa pojkvän.

Vid 4 kom jag hem igen efter att ha varit och käkat med Fia & Lina på stan.
Och då möts jag av det här!



Min pojkvän är så bäst!
Och det han säger är, "Jag har gjort det här för att du är bäst!"
Vem smälter inte för det? Jag är så dunder kär i honom!
Till dom här läckerheterna har vi drukit teé och myst med tända ljus i soffan och sett en film. Det finns inget bättre än att ligga på hans bröst. Det finns inget tryggare. Nu ska vi göra varma mackor i ugn och sedan sätta på en film till. Den mysiga kvällen fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Ja eller hur.. Sjukt dålig stil =/

2010-11-09 @ 22:25:29
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0