kärlek

Idag firar jag & Fredrik 5 år. Det är helt sjukt! Tiden har gått så jävla fort. Han var 13 och jag var 14 år när vi blev ihop. Vi var ju hur små som helst? Och nu är vi två vuxna människor. Nu 5 år senare är vi förlovade, sambos och har planerat hur livet ska se ut ihop.

 

Våran första puss bild.


 

Att få somna tillsammans, i varandras armar. Att mötas i drömmarna nattetid och i verkligheten dagtid. Att dela allt med dig. Att veta att vi gör allt för varandra. Att älska, leva, skratta, drömma, njuta. DET är mitt liv med dig. Ingen osäkerhet någonsin, en stor självklar trygghet, en massa kärlek och ännu mer förväntansfullt pirr i magen.

Herregud vad jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: alexandra andersson

grattis! :D

2010-11-18 @ 16:58:09
URL: http://www.alexandralinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0