Krig på Bondegatan!

Det här var vilken kväll som helst. Fredrik jobbade över och kom hem vid 6. Då hoppade han in i duschen och jag ställde mig och gjorde mat. Men det varade inte länge tills han ropade och sa att jag skulle komma. Jag ställer mig i hallen och då börjar kriget! Jag fick en dusch över hela mig och våran hall fick det med. Jag slängde kallt vatten på honom och det slutade med att vi låg och bråttades på hallgolvet. Till slut fick han in mig i duschen efter att ha legat och sprattlat och försökt hålla mig i dörrkarmen. Och ännu blötare vart jag. Men där var det inte slut! Det fortsätta så där ett tag. Jag slängde kallt vatten på honom, jag fick en kall dusch. Kök, hall och badrum vart helt dyngsurt! Matta, möbler, kläder och handdukar lika så. Det här är bara vardagsmat för oss. Men en sak som är säkert, vi kommer nog aldrig bli vuxna!





Efter 2½ timme spelande monopol så förlorade jag, fan!
Nu blir det att krypa ner i soffan tillsammans med Fredrik. Under våran filt med tända ljus i fönstren och en skräck film. Imorgon är han ledig, det betyder en frukost tillsammans som inte har hänt på dom senaste 3 veckorna! Ha en underbar kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0