lördag

Nu ligger jag i soffan och äter några bitar choklad från igår. Den är riktigt god! Ikväll slutade jag 22. Jag är riktigt trött just nu. Jag tror jag ska se klart det här avsnittet av tre kronor och sen gå och lägga mig. Min sambo är med sin bror och några kompisar och gör stan osäker inatt. Han lovade mig förut, att inte väcka mig inatt när han kommer hem! För jag ska upp halv 7 imorgon och jobba 9 timmar. Jag behöver min sömn verkligen. Nu lägger jag mig i sängen istället och kollar klart. Jag orkar inte stanna uppe nu! Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Chesney Hawkes

I sista avsnittet av spränger Sten Frisk Tre kronor i luften. Alla dör.

2010-11-08 @ 02:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0