I ett nötskal.

Vaknade klockan 7 imorse av att min underbara pojkvän står och slår en strumpa i ansiktet på mig och säger " brödet är mögligt!" Jaha? "Och? vad ska jag göra åt saken?" Han fortsätter att slå mig med strumpan och säger " bara så du vet, så du inte äter den!" För det första ser nog jag också att brödet är mögligt när jag ska äta frukost. Och för det andra, ska han inte slänga brödet? Nejdå, det ligger där på sin vanliga plats och är mögligt! Är det bara min pojkvän som går såna hära osmarta saker? Det är likadant när mjölken är slut eller något annat, då ställer han in den där lilla skvätten i botten eller ställer den på bänken. Jag tror fan att han inte vet vad en soptunna är?

Kommentarer
Postat av: Emma'

haha känner igen mig! jadu, det är ett mysterium ;)

2010-10-17 @ 01:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0