söndag

Fyfan, den här dagen har varit längsta dagen på hela året tror jag. Den tar aldrig slut? Fredrik vaknade kl 9 och väckte mig. Då upptäckte vi att klockan bara var 8. Då vart det sultans och sedan Willys. Jag var på Willys halv 10 imorse. Det var jag och några pensionärer. Hmm? Har jag blivit morgonpigg? Men det var riktigt skönt, det var ingen kö till kassan! Vi har även hunnit diska och städa upp lite här hemma. Och sedan har vi kollat på hur många avsnitt som helst av Family Guy. Vi gillar det! Sedan vart det en fika hos mamma och sedan hem och se mer Family Guy. Nu ska jag kila till jobbet, hoppas dom 4 timmarna går fort. Sen blir det hem och lägga sig i sängen och kolla på Ensam mamma söker. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0