yeah!

Ihelgen har det stått flytt & jobb på mitt schema!




det är min syster som har tagit dessa sjukt snygga bilder på mig & mamma.

Nu har min mamma blivit Katrineholmsbo och det känns bra! Har mycket närmare till mamma, det är ett stort plus! Eftersom vi har så kul ihop. Och vi kan umgås mer. Ett minus är att jag har förlorat en extra pappa som jag har levt ihop med i 10 år. Det känns det gör det. Men jag tror och hoppas att jag inte kommer tappa kontakten med varken han eller hans barn. Som har alltid varit endel av mig. Dom har alltid varit mina syskon, och det kommer dom alltid vara. Dom kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Och jag hoppas dom vet det!

Imorgon blir det upp tidigt. Ska nämligen skjussa mamma till Vingåker sen åka till Baggetorp och byta bil med Fredriks farmor & farfar. Dom är verkligen bäst som lånar ut sin bil till mig! Sen till stan och bogsera Sandras bil som gick sönder igår när jag var påväg hem till Baggetorp. Sen lasta på kärran och sen åka till Vingåker och hämta mamma sen till Örebro. Till IKEA! whiii!

justfan, jag är ledig i 3 dagar! jag är så glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0