bästa dagen på länge.

Igår vid 4 tiden gick jag hem till fia. Jag skulle få min försenade födelsedagspresent. Hur spännade som helst! Jag fick sätta mig i bilen och sen ta på mig ögonbindel. Sen bar det av med bilen. Efter en liten bit fick jag ta av mig den. Jag hade ingen aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Men vi var på väg mot norrköping igalla fall. När vi kom fram till ett parkeringhus och vi går ur bilen. Så står Lina där med ögonbindel med Emelie! haha, dom hade överraskat oss båda! vi gick och kollade på bio och sen satte vi oss på McDonalds och käkade och skrattade! Vilken mysig kväll. jag tyckte verkligen om kvällen! jag älskar er.


så här såg jag ut igår!


i väntan på att åka!


fiia


lina & fiia på mcdonals.

fick inte så många bilder, tråkig jag är!

Kommentarer
Postat av: Edvardtine

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-07-26 @ 08:41:06
URL: http://edvardtine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0