kärlek

Jag trodde att jag & fredrik skulle ses mer när vi började jobba. Men det vart tvärtom! Jag vet knappt när vi pratades vid om vardagliga saker eller så. Han har ett 7-4 jobb medans jag jobbar ofta kvällar. Då jag börjar 3 eller 4 och då slutar han. Vi går om varandra. Och när jag kommer hem vid 9 så ska fredrik precis gå och lägga sig eller så sover han redan. I onsdags kom jag hem från Norrköping vid 4, då tänkte jag. Nu ska vi bara umgås. Det gick åt skogen som i söndags också. Han åkte till baggetorp och jobbade och kom hem vid 8. Nu är jag ensam här hemma. Han är i Vingåker hela helgen och kommer inte hem förns på söndag. Och jag jobbar hela helgen och på söndag slutar jag 10 och då sover han redan. Och ingen mobil har han heller, så jag kan ju inte få tag på honom heller. Vi umgicks nog senast förra måndagen eller så. Och då menar jag laga mat tillsammans, kolla film och dela tankar ihop. Nu på måndag ska jag boka honom! Då får han inte åka till baggetorp och jobba. Då ska det bara vara han och jag!


min baby!

jag älskar honom fruktansvärt mycket, han är min bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0