tisdag

Idag har jag varit hos svärmor och lagt spår med henne & Rocka. Vi har även varit ute och plockat svamp och sedan bara umgåts! Imorgon ska vi gå på husvisning. Så spännande! Hoppas det är något för oss. Det skulle vara sjukt kul och ha något eget. Och göra om det till sitt, med tapeter som man vill ha och renovera. Fredrik nappade snabbt på idén när jag kom hem och visade honom huset. Så imorgon efter jobbet kommer Annika och hämta oss, då bär det av mot husvisning. :) Egentligen skulle jag vara ledig i helgen, men jag är snäll och ställer upp och jobbar för en annan vikare som behövde vara ledigt. Pengar är bra och ha, men jag vill gärna ha ett liv också. Jag tror det här blir 7 eller 8 helgen på raken jag jobbar. Och sen har jag 4 helger till med jobb framöver. Det känns sådär. Det är inte så kul att jobba när Fredrik är ledig. Och jag vill gärna träffa min vänner. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok jag är helt fast i. Asså jag älskar att läsa böcker, bara man hittar dom där som man inte kan sluta läsa. nu måste här läsas!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma N

Ska ni köpa hus? :D

2010-09-22 @ 19:43:04
URL: http://ewwanygren.blogg.se/
Postat av: Simone

Neee, men Fredriks mamma ska. Men vi ska nog bo där. Det beror på vad det blir för hus :)

2010-09-22 @ 20:45:50
URL: http://swamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0