torsdag

Nu har jag tagit på mej ännu en jobbtur. Imorgon blir det 8-21 istället för 12-21. Visst, det är pengar. Men just nu betyder det inte allt. Jag var fett sugen på en ute kväll imorgon, men lite god dricka och sköna människor. men icke! Efter 13 timmars jobb, så tror jag att jag kommer vara ganska död imorgon. På måndag ska jag ta tag i mitt liv, inte mitt jobbliv utan mitt eget liv. Det blir ett träningskort och beställa en tid hos massagen. Det är jag fan värd! Jag måste göra saker jag vill göra också, inte bara jobba, jobba och jobba. Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min pojkvän, det blir bok ikväll igen! Läsa böcker, det kan bli mitt liv, mitt jobb!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0