lördag

Goddag!
Imorse var jag och jobbade en sväng. Klockan 1 slutade jag, då hämtade mamma mig och Fredrik. Och vi åkte hem till henne och åt revbensspjäll. Sedan tog jag och Fredrik hennes bil ut till Baggetorp där vi byte däck på den. Det är så sjukt tråkigt och tungt! Sedan skjussade jag hem Fredrik till oss och jag åkte till mamma och hjälpte henne på balkongen. Så nu är det fint där! Nu har jag skjussat henne till ett möte och jag är nu hemma. Ska hämta henne vid 7 och då bär det av på nya äventyr. Nu ska jag ta och diska, för igår gick våran diskmaskin sönder. Och på måndag kommer en snubbe och lagar den! Vilket underbart väder det är ute! Jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0