Måndag

Idag vaknade jag klockan kvart i 7 och kunde inte somna om. Så jag skjussade Fredrik till jobbet så han slapp gå. Jag vill gärna sova längre än 7. Jag är ju pigg när jag vaknar men någon gång skulle det vara skönt och sova lite längre. Fast jag går ju och lägger mig vid halv 10 varje kväll. Om inte tidigare ibland. Så det är inte så konstigt att jag vaknar tidigt. På torsdag åker vi upp till Sälen. Fan, vad gött det ska bli! Äta god mat, spela spel och umgås med hela Fredriks familj och Fredrik. Vi ska väl åka skidor också, men det ska bli så skönt och komma bort från vardagen en stund. Jag ska ta med mig mina gå skor, för om jag vaknar så här tidigt när jag är i Sälen. Så blir det 1 timmes promenad i skogen varje morgon. Gött! Nu ska jag nog duscha och sedan ta en promenad ner till Bibloteket och låna en bok. Det är ett måste att ha med sig upp till Sälen. Vilket fint väder det är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0