Home Makeover.

Dom senaste 2 veckorna så har jag och Fredrik funderat och funderat på hur vi ska göra lite med vårat hem. Vi är super nöjda med våran lägenhet och allt. Men jag vill ha ett skrivbord till min dator. Det är jobbigt och sitta vid köksbordet hela tiden. Och man måste plocka ihop den när det kommer folk eller när vi ska äta. Vi får inte plats med något skrivbord för tillfället någonstans. Men nu har vi kommit på en smart idé. En idé smarta jag hade redan när vi flyttade in. Och igår dök Rebecka(min syster) upp med en möbel som inte hon behöver längre, men vi behöver den i vårat lilla projektet. Så nu ska jag mäta och skriva en inköpslista. Så kanske vi far till IKEA ihelgen. Det vore ju guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0