Katrinelunds sjökrog.









Igår efter att jag hade slutat jobbet så gick jag hem och gjorde mig iordning och sedan åka jag till fiskeboda där alla väntade på mig vid båten. Vi åkte wakebord och ring efter båten. Och efter några timmars lekande så åkte vi till Katrinelunds sjökrog. Ett jätte mysigt ställe! Vi hade bokat bord och skulle äta kräftfrossa. Hur gott som helst! Vi satt och åt i flera timmar och efter det så blev det tårta. Vid halv 12 satte vi oss i båten igen och åkte mot fiskeboda. Vid halv 2 kom vi hem och vi dök i sängen direkt. Idag är jag trött. Imorse ringde klockan 7, för jag ska nämligen jobba 8-16. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Nu ska jag vakna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0