Norrköping









Igår så tog jag ett tåg till Norrköping till Sandra. Där pappa hämtade oss och sedan åkte vi ut till båten och åkte med den typ 4,5 timme. Riktigt skönt! När vi kom i land och hem till Sandra så gjorde vi iordning mat och sedan spelade vi kort och kollade på film på kvällen.
Imorse vaknade vi tidigt och vi åkte ut till Hageby köpcenter. Där vi shoppade, jag fick bara med mig 1 påse hem. Stolt tjej! Men Sandra och jag tog tag i det här med glasögon. Sist jag köpte glasögon och använde dom var jag 13 år. Alltså 7 år sen. Så vi gjorde varsin synundersökning och min syn har försämrats. Så jag blev med glasögon på heltid. Det känns helt okej. Jag valde 2 par. Så om 10-14 arbetsdag blir jag med glasögon. Det var inte billigt, men jag måste ju kunna se!
Tog ett tåg hem vid halv 5 och när jag kom hem åt Fredrik och jag. Och sedan har vi bara legat i soffan och kollar på film. Nu står det mellan att ta ett bad eller sitta kvar här. Jag ska fundera på saken ett tag. Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0