Söndag



Igår hade vi fullt upp, vi fixade med lägenheten hela dagen. Och när kvällen kom så gjorde vi hemma gjord pizza. Riktigt gott! Vi satte oss sedan på balkongen och drack vin och spelade kort. Vi skulle ha en hemma kväll. Men det slutade med att vi hamnade i öltältet och dansade på dansgolvet hela natten, jag och Fredrik. Vi kom inte hem förns klockan var 2 på natten. Och imorse var vi helt slut! Idag gjorde vi färdigt allt. Det är lite små fix som jag ska fixa imorgon när Fredrik är duktig och jobbar. Och sedan på Onsdag kommer pappa med det sista. Sedan är vi klara. Då kommer bilder upp vad vi hållt på med.

Nu ska jag och Fredrik krypa ner i sängen och spela kort och sedan sova. Jag vet, klockan är inte mycket. Men vi är verkligen så trötta! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0