Tisdag


Vid havet idag.


Kräftor på mammas balkong!

Igår efter att jag hade bjudit mamma på middag, så åkte vi hem till henne och spelade kort och sedan sov jag kvar. Riktigt mysigt! Klockan ringde 8 imorse. Det var skit jobbigt att komma upp. Jag var så trött! Mamma och jag tog bilen till havet där vi har badat och solat hela dagen. Vi stannade till och åt på resturang och sedan hem och åt kräftor. En riktigt bra dag! Nu sitter jag hemma, jag är helt slut i kroppen. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll.

Igår ringde Fredrik och sa att han inte ska till Sälen över helgen. Jag blev helt överlycklig och han med. Så nu ska vi smida lite planer vad vi ska göra över helgen!

Nu ska jag nog hoppa ner i pyjamasen och sedan lägga mig och kolla på film. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0