En måndag kväll.

Nu sitter jag med hårfärg i huvet. Hyrde en film innan jag åkte hem från klippningen. Den var riktigt bra! Har suttit och myst ensam i soffan med färsk ananars. Ikväll skulle vara en Fredrik & Simone kväll. Jag jobbade så mycket förra veckan. Så jag och Fredrik har inte träffats så mycket. Mest sagt godnatt ihop. Så ikväll skulle vi umgås på riktigt! Sedan ringde Fredrik från jobbet och sa att han skulle jobba kväll. Så han kommer inte hem förns 11 ikväll. Så jag har haft en ensam kväll här hemma med mig själv. Och det har varit riktigt skönt! Men vi får se om vi hittar någon annan ledig kväll i veckan. Imorgon blir det en heldag med mina tjejer, det ska bli riktigt härligt!


färsk ananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0