Godmorgon!

Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på länge. Men jag har inte haft något internet och inte haft någon tid till att blogga. I söndags så körde vi alla möbler och massa kartonger hit. Vid halv 6 var vi klara och dom andra åkte hem och jag och Fredrik började plocka iordning något sådär. Sedan somnade vi vid halv 8. Vi var så trötta! I måndags jobbade jag 7-16 och sedan hem och pappa kom med en garderob. Och vi körde lite saker till. Igår så började mamma och jag städa lägenheten. Och sedan tömde vi lägenheten på allt. Och snart ska jag åka till lägenheten och städa det sista. Och ikväll när Fredrik kommer hem från jobbet. Så ska vi töma förrådet så vi kan lämna in nyckeln på torsdag. Nu måste jag klä på mig och sedan åka dit.









I söndags i nya lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0