Godmorgon!

Vaknade kl 7 helt klar vaken och kunde inte somna om. Satte på datorn och kollade på bigbrother från igår. Jag vet inte om jag gillar det. Det får tiden avgöra. Just nu längtar jag inte jätte mycket efter nästa avsnitt. Men vi får se. Det kanske ändrar sig. Fick även ett sms imorse. Ska jobba 16-21 på onsdag. Så jag får skippa att åka till svärmor. Skönt med lite jobb. Ska jobba 6 dagar den här veckan och utav dom dagarna så är lördagen en heldag med jobb. Men det är härligt. För en liten stund sen så gav jag mig på att försöka montera ihop sänghyllan. Det gick bra! Men när Fredrik kommer hem ska vi göra resten. Och sätta upp saker på väggarna. Skönt och få allt klart! Nu ska jag göra iordning mig för 4 timmars jobb. Skönt med kort pass så här början av veckan. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0