hejdå mitt liv, min fritid och min träning.

Så länge fick jag ha ledig tid. Ikväll ska jag jobba. Och har även tagit på mig mer jobb denna vecka. Ska ta bort min tillgänglighet på fredag. För då måste jag vara ledig. Jag har sakt upp min träning, min fritid och mitt privatliv denna vecka. Det blir jobb att satsa på istället. Jag kommer inte se Fredrik förns nästa måndag. För jag jobba kväll varje dag och på fredag när jag är ledig. Då åker han till Marmorbyn och ska spendera helgen där. Men vi har ju haft 4 dagar tillsammans och umgås. Det får jag leva på. Men det är inte det värsta av allt. Jag vill tillbringa några timmar tillsammans med mina vänner. Men det kan jag glömma denna vecka. Här kommer mitt nya schema;

Måndag; jobba 11-15 & 16-22
Tisdag; jobba 07-13 & 16-22
Onsdag; tvätta 07-13 & jobba 16-21
Torsdag; jobba 14-22
Fredag; ledig.
Lördag; jobba 07-12 & 12-21
Söndag; jobba 17-22

Efter den här veckan kommer jag vara helt slut.
Nu ska jag packa om jobb väskan och fixa det sista innan jag ska gå till nästa jobb!
Ha det så bra, vet inte när jag orkar skriva nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0