onsdag

Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite. Så här kommer ett litet inlägg. Idag hade jag jobbat 5 dagen i rad. Och hela kroppen skrek efter sängen när jag gick upp 6 imorse. Men jag visste att imorgon fick jag sovmorgon. Men nej! Planeringen blev ändrad. Imorgon ska jag upp och jobba 07-12 på hemtjänsten och sedan hem och fixa bredband, göra adressändring och ringa försäkrings bolaget. Och sedan iväg och jobba 14-16:30 på Sundsgatan. Sedan kommer Fredrik och hämtar mig. Då ska vi till marmorbyn och sedan köra kartonger till lägenheten. Jag kommer vara död imorgon. Så död som jag är idag. Gick och la mig i sängen kl halv 7 och kollade på tv program jag missat under veckan. Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova. Jag vet att klockan inte är 8 än. Men jag är helt död! Och jag vill flytta nu. Tack och hej, stressade tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0