flyttning på g!

Nu sitter jag hemma hos pappa. Imorgon ringer kl halv 6 och då är det bara att gå upp för att komma till Katrineholm med syrran. Hon ska flytta upp till Åre imorgon. Och då fick jag åka med henne till Katrineholm. Så vid 7 imorgon bitti är jag hemma. Och då blir det rensning i förrådet och sedan fortsätta i lägenheten. Vid 10 ska jag gå och hämta nyckeln till den nya lägenheten. Då måste jag gå dit och kolla läget! Sedan vid 12 kommer Arvid och kollar in våran gamla lägenhet. Vid halv 1 kommer mamma och hjälper mig och köra lite grejer. Sen efter 4 någon gång kommer Fia & Emelie till mig. Det kommer bli en riktigt bra dag imorgon! Dom dagarna jag har varit här så har jag handlat några saker till lägenheten. Jag tar kort och lägger upp dom här imorgon kväll. Om jag orkar och hinner! Nu vet ni vilken dag som väntar mig imorgon. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0