Godkväll!

Igår var en kanon kväll! Vi åkte hem till Linus, Evelina & Tilda och umgicks. Vi åt thai och sedan spelade vi monopol. Det är nog inte sista gången vi gjorde det. Hur trevlig kväll som helst! Tilda är så söt, jag skulle kunna äta upp henne! Vi kom hem runt halv 12 och gick och la oss. Imorse ringde min klocka på 9. Jag gick upp och började diska. Jag tycker det är så skönt när man får sånna saker gjorda. Vid 12 åkte vi upp till maxi och shoppade lite mat och julklappar till julklappsleken. För idag var vi och firade jul hos Fredriks farmor & farfar. Dom har varit i sälen över jul. Så idag var vi där och firade jul. Hur trevligt och mysigt som helst! Vi åt kräfter till förrätt och sedan kalkon som huvudrätt. Hur gott som helst! Sedan fick vi med oss fina julklappar med oss hem. Avslutade ett samtal med syrran för ett lite tag sen. Jag saknar henne! Den 20 åker jag till henne. Längtar! Det ska bli så kul och spendera några dagar ihop med henne!




Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Ska nog börja läsa en bok. Det är så skönt och läsa tills man somnar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0