Ingen rolig natt.

Inatt har det blåst som fan. Det tror jag alla har märkt? Fredrik & jag gick och la oss kl halv 10 igår. Men ingen av oss somnade förns vid 11. Vi bara låg och småpratade och upprepade var 10 minut. " jag kan inte sova! " Som små barn. Men tillslut somnade vi båda två. Vi 1 tiden vaknade jag av att jag hörde något gick sönder. Jag hoppade högt och väckte Fredrik. Som hade redan vaknat av samma krasch. Jag sprang upp och tända alla lampor i hela lägenheten. Och tillslut fann jag ett öppet fönster i vardagsrummet. Som hade blåst upp och haft ner en kruka på golvet. Våran vita matta är inte så vit längre. Och inte så fin heller. Det är såna smällar man får ta!


inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0