onsdag

Nu sitter jag och kollar på OneTreeHill. Det är inte ovanligt för tillfället! Jag kollar på det hela tiden. Imorgon bär det av till Norge. fyfan, vad skoj det ska bli. Va och handlade det sista förut. Min syster ska få en fet godis påse av mig! När jag hade kommit hem efter att ha varit och handlat. Så såg jag att jag hade fått ett mail om lägenhet. Så kl 17 ska jag & Fredrik iväg och kolla på lägenhet. Han vet det inte en. Eftersom jag inte får tag på honom. Men jag ska ringa honom vid 3. Då har han fika rast! Jag känner att jag gör lite mycket just nu. Och stressar upp mig. Men jag hinner vila imorgon på tåget. Nu ska jag packa lite till innan jag kilar till jobbet. Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0