Till Norge på en torsdag.

Nu är väskan packad. Pastasalladen är klar. Och jag är lite nervös. Men det ska man vara så här innan resan. Jag ska åka helt själv i 12 timmar. Och byta från tåg till buss i Oslo. Snacka om att jag kommer ha mundiarré när jag kommer komma fram! Jag har 2 böcker jag kan läsa och sedan har jag våran ipod med massa bra musik på. Jag hoppas det finns något internet på tåget eller bussen. Så jag kan skriva därifrån. Jag känner mig ganska klar för resan. Men det finns saker kvar att göra. Jag ska ringa fredrik, prata med honom om lägenheten. Ringa svärfar och be honom säga upp lägenheten och sedan tacka ja till andra lägenheten. Det går så fort. Vem kunde veta att det här skulle bli av innan jag åkte? Nu ska jag börja mitt sökande efter sambo och sedan fixa allt!


Min tjocka väska!


Det här ska roa mig i 12 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0