Norge

Godkväll!
Nu är jag i Norge, på ett ställe som heter Haukeliseter fjellstue. Där min syster jobbar! Resan gick hur bra som helst. Jag hittade från tåget till bussterminalen. Tummen upp! Jag kom fram inatt/imorse kl kvart över 4. Men vi somnade inte förns halv 6 kan jag tro. Vi låg och mys pratade innan vi somnade. Vi ställde klockan på halv 11. Men när klockan ringde så sov jag så sött. Så kl halv 12 vaknade jag av att näsan var igensnorad! Då gick vi och åt lunch. Sedan visade Sandra mig runt och jag fick träffa alla. Nu sitter jag på hennes rum. Hon är iväg och jobbar några timmar nu på kvällen. Men det gör mig ingenting! Jag har suttit och kollat runt på internet efter saker vi hade tänkt och köpa till den nya lägenheten! Och sedan skickat iväg lite mail och sedan bara chillat runt. Satt nyss och kollade på OneTreeHill och kom på att jag måste uppdatera här! Ska nu hoppa in i duschen och sedan blir det soffhäng igen!


Så här ser jag ut när det är soffhäng som gäller! bilden bjuder jag på.



den soffan jag hänger i!


Först tänkte jag inte bjuda på några bilder. Men jag kände att det blev så tråkigt då. Så dom här två får lätta upp stämning!

justfan, jag är stolt över mig själv att jag reste 12 timmar själv till Norge! Och kom på rätt buss och kom till rätt syster, till min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0